Gratis verzenden vanaf €50,-
info@crestahengelsport.nl // 0345-683809

De antwoorden op jouw vragen

Hoe kan ik ruilen?

Je hebt 14 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.

Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Bij kleding en schoenen moet het label/kaartje nog aan de kleding zitten en het mag niet gedragen zijn.

Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wil sturen.

Meld je retour aan op onze retourneren pagina

Stuur het artikel met alle geleverde toebehoren terug conform de retourinstructies die je van ons ontvangt bij het retour melden van je artikel.

Let op: retourkosten zijn voor eigen rekening

Wat zijn de bezorg mogelijkheden?

Wat is de levertijd van mijn pakket? 

Als je bij Cresta Hengelsport iets bestelt, verzenden wij, indien alles op voorraad, binnen 1 a 2 dagen. Bestel je ook producten met een langere levertijd, zullen wij contact opnemen en wachten we tot alle artikelen aanwezig zijn en versturen we je het complete pakket. PostNL zal het pakket in de meeste gevallen de volgende dag(en) bij je aanbieden.

Thuis, op je werk of op een ander adres.

Om het je gemakkelijk te maken, vullen we bij een nieuwe bestelling alvast jouw adres in als bezorgadres. Natuurlijk kun je dat adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of bij familie. Voeg dan bij het controleren van je gegevens een ander adres in. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt.

Bij een afhaalpunt

Geen zin om thuis te wachten op de bezorger? Laat je bestelling* dan bezorgen bij een postNL afhaalpunt. Voeg dan bij het controleren van je gegevens een afhaalpunt toe. We zorgen er dan voor dat je bestelling op een afhaalpunt bezorgd wordt.

Hoe kan ik betalen?

iDeal 

Verreweg de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Met iDeal maak je eenvoudig het verschuldigde bedrag over via je eigen vertrouwde bankomgeving. Alle grotere Nederlandse banken zijn aangesloten bij iDeal. Benieuwd hoe dit voor jouw bank geldt? Klik hier voor een overzicht van alle banken en hoe de betaling met iDeal te doen.

Voor een betaling met iDeal betaal je geen extra kosten.

Creditcard

Reken eenvoudig af met je creditcard. Wij ondersteunen betaling met VISA en Mastercard. Omdat met creditcards nog wel eens fraude voor wil komen raden we je aan om een securecode in te stellen. Klik hier om een securecode in te stellen voor je creditcard. Er gaan bij ons alarmbellen af als een creditcard in een land gebruikt wordt dat ver weg ligt van het land waar hij is aangekocht en de bestelling “onlogisch” is. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen.

Let op: Voor een betaling met Creditcard betaal je €1,- extra

Hoe zit het met de veiligheid?

Al onze betalingen worden verwerkt door Mollie. Dit bedrijf regelt voor vele grote webshops de online betalingen en zij worden elke dag grondig gescand op virussen en andere problemen. Alle online betalingen vinden plaats op een beveiligde verbinding. Twijfel? Let op het slotje boven in de adresbalk of op de https:// in de adresbalk. Als één van deze dingen te zien is en je komt direct uit onze winkelwagen is de betaling veilig. Neem bij twijfel altijd contact op met onze klantenservice.

•Mail naar: info@crestahengeslport.nl

•Bel naar: 0345-683809

Verzendkosten

Bestellingen vanaf € 50,-* of meer verzenden we gratis. Voor bestellingen onder € 50,- betaal je verzendkosten.

Restitutie van retourneringen

Wanneer je het product binnen de 14 dagen bedenktijd terugstuurt, ontvang je het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, op je rekening. Je mag er natuurlijk ook voor kiezen om voor hetzelfde bedrag een ander artikel uit te zoeken.

Hoe kan ik iets terug sturen?

Indien je binnen de 14 dagen proefperiode zit, kun je via de pagina Retour je retourformulier invullen. Cresta Hengelsport neemt vervolgens contact met je op.

Klachten procedure

We doen bij Crestahengelsport er alles aan om onze klanten tevreden te houden. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vragen in dergelijk geval om uw klacht(en) bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@crestahengelsport.nl. Wij nemen dan binnen 14 dagen contact met u op over de behandeling van uw klacht.

0 reacties

Laat een reactie achter